Heeft u een vraag?

Probu supportsysteem terugblik

Probu supportsysteem terugblik

Supportsysteem
Het nieuwe supportsysteem is sinds afgelopen juni live gegaan en sindsdien hebben wij maar liefst 2500 tickets verwerkt via dit systeem. De kinderziektes zijn er inmiddels uitgehaald en wij denken dat het systeem een goede positieve bijdrage levert aan onze dienstverlening.

Naast het feit dat wij overzichtelijker (en sneller) uw vragen en verzoeken kunnen afhandelen, maakt het nieuwe systeem het voor ons makkelijker een bepaald issue of een eerder gestelde vraag terug te zoeken. Ook is het zo dat onze telefooncentrale inmiddels goed gekoppeld is met het supportsysteem, waardoor telefoontjes kunnen worden toegekend aan tickets, wat voor ons een welkome meerwaarde is. Ook als onze medewerkers bezet zijn terwijl u belt zal uw contactmoment worden geregistreerd, zodat we altijd contact met u op kunnen nemen zodra een medewerker beschikbaar is.

Supportsysteem updates
In de nabije toekomst zal het supportsysteem nog verder worden uitgebreid en verbeterd. Zo staat een toekomstige chat-functionaliteit op het programma, waardoor u via de chat direct uw vraag kunt stellen.

Ondersteuningsportaal
Niet alleen voor ons is het een fijn systeem, ook voor u! U kunt namelijk zelf de status van uw aanvraag volgen via ons ondersteuningsportaal. Zo kunt u realtime zien of er al iemand met uw verzoek bezig is!