Het nieuwe supportsysteem is sinds afgelopen juni live gegaan en sindsdien hebben wij maar liefst 2500 tickets verwerkt via dit systeem. De kinderziektes zijn er inmiddels uitgehaald en wij denken dat het systeem een goede positieve bijdrage levert aan onze dienstverlening.
Naast het feit dat wij overzichtelijker (en sneller) jouw vragen en verzoeken kunnen afhandelen, maakt het nieuwe systeem het voor ons makkelijker een bepaald issue of een eerder gestelde vraag terug te zoeken. Ook is het zo dat onze telefooncentrale inmiddels goed gekoppeld is met het supportsysteem, waardoor telefoontjes kunnen worden toegekend aan tickets. Dit is voor ons een welkome meerwaarde. Ook als onze medewerkers bezet zijn terwijl je belt, zal jouw contactmoment worden geregistreerd, zodat we altijd contact met je op kunnen nemen zodra een medewerker beschikbaar is.
Supportsysteem updates
In de nabije toekomst zal het supportsysteem nog verder worden uitgebreid en verbeterd. Zo staat een toekomstige chat-functionaliteit op het programma, waardoor je via de chat direct jouw vraag kunt stellen.
Ondersteuningsportaal
Niet alleen voor ons is het een fijn systeem, ook voor jou! Je kunt namelijk zelf de status van de aanvraag volgen via ons ondersteuningsportaal. Zo kan je real-time zien of er al iemand met jouw verzoek bezig is!