Ons nieuwe supportsysteem is live gegaan. Hiermee werken wij achter de schermen met zogenaamde 'tickets'. Het is hierdoor voor ons veel makkelijker (en sneller) geworden om een bepaald probleem op te lossen, een verzoek te verwerken of informatie te geven. Ook is het eenvoudiger geworden om (bijv.) een bepaalde taak te delen met een collega of toe te wijzen aan een collega. Dit scheelt veel onnodig 'heen-en-weer'-gemail en houdt alles op één centrale plek.
Tevens kunt u ook zelf de status van uw aanvraag volgen. Zo kunt u realtime zien of er al iemand met uw verzoek bezig is!
De eerste resultaten zijn al erg veelbelovend: naast het feit dat het voor ons overzichtelijker is om verzoeken in te delen en te verwerken, is het ook nog zo dat het makkelijker is om eerder verwerkte wijzigingen op te zoeken. Voor u en ons erg fijn!
Naast dit nieuwe 'ticketsysteem' hebben we ook een nieuwe telefooncentrale in gebruik genomen. Onze oude telefoonnummers komen hiermee uiteindelijk te vervallen. Deze lopen nog t/m eind juni.
Ons nieuwe nummer is: 085 - 888 9970