Heeft u een vraag?

is mijn website offline

Is mijn website offline? Waarom werkt mijn e-mail niet?

Help, ik denk dat mijn website offline is!

Wanneer u uw website niet kunt bezoeken, is het mogelijk dat het IP van uw modem geblokkeerd is door een van onze automatische firewalls. Dit kan voorkomen op het moment dat de firewall denkt dat u probeert in te breken in de server, dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als u erg vaak met foutieve gegevens probeert in te loggen op een van de servers.

Mijn e-mail wordt niet verzonden en opgehaald

Als uw IP-adres is geblokkeerd (zie de tekst hierboven), kunt u hierdoor ook geen e-mails meer ontvangen en verzenden. U kunt namelijk door een blokkade geen verbinding meer maken met een of meerdere van onze servers.

Hoe weet ik of mijn IP is geblokkeerd?

Ga naar de website IsHetOnline.nl en controleer hier of uw website offline is. Vul hier uw website-adres in en klik op 'controleer'. Als uw website gewoon online is, is de kans erg groot dat uw IP is geblokkeerd. In dit geval is de website alleen voor u persoonlijk offline.

Wat kan ik doen?

Voordat u contact met ons opneemt, noteert u uw eigen IP adres. U kunt uw IP-adres opvragen via WatIsMijnIP.nl. Uw IP adres staat direct bovenaan de pagina in de balk bij de tekst: "Uw IP-adres: ...". Noteer dit IP-adres en stuur dit samen met uw melding naar [email protected] of (nog makkelijker) vul onderstaand formulier in.

"Ik denk dat mijn IP is geblokkeerd"